blanzen2000

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Kapitel 8

Av Sanna Johansson - 8 maj 2012 21:00

Vi lydde polisen och gick med honom ut till bilen. Sara sa åt alla att gå, festen var slut. Jag och Tobias fortsatt gå dit vi var påväg innan vi mötte polisbilen.

- Sara? hör av dig sen.

- Ah okej.

Jag och Tobias gick bort till stranden och satte oss på gräsplätten och bara tittade ut över havet. Jag reste mig upp och gick ut till strandkanten, Tog av mig mina skor och gick barfota genom vattnet. Jag ropade på Tobias. Han reste sig och gick fram mot mig. Han sparka av sig sina skor och sprang ut till mig i vattnet. När han kom fram så hoppa han på mig så jag föll i vattnet. Det var faktiskt skönt i vattnet.

- Blev du blöt? sa Tobias lite retfullt
- Haha, jaa.

- Vad bra! Det var typ meningen.

Vi klev upp ur vattnet och gick tillbaks till gräsplätten vi satt på tidigare. Jag satte mig och vred ur mitt hår. Tobias knuffa omkull mig på gräset och la sig över mig och kysste mig. Han lekte med mitt hår och jag hans. Vi såg varann i ögonen och han skulle precis böja sig ner för att kyssa mig när vi blev avbruten av min mobil. Det var Sara som ringde.


- Vi är klar hos polisen nu.

- Aha, vad sa han, hade han forskat på vad det för för drog?
- Han hade mest misstankar på GHB.

- Den typiska "partydrogen" alltså.

- Aa. Men du klockan börjar bli mycket. Jag måste hem och börja städa undan glasskärvor innan mamma och pappa kommer hem imorgon.

- Oj, juste. Ja gör det. Jag och Tobias ska gå hem tror jag.

- Du och Tobias? Ojdå! "Det börjar verka kärlek banne mig .. " haha nej jag skoja.

- Aa det kanske det gör.

- Lägg på nu, bad Tobias.

- Måste slu ..

Mer hann jag inte säga innan jag blev nerknuffad igen.

- Jag gillar verkligen dig, det vet du va?
-  Mmm vet. Gillar dig också!

Eftersom vi var dyngsura så delade vi på hans kofta. Han la den runt våra axlar sen lämnade vi platsen hand i hand.

 

 

Mer? :)

 

 

Sanna Johansson    



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Johansson - 5 juni 2013 15:04

Kod för att importera min blogg till Nattstad:5842109167 "

Av Sanna Johansson - 24 januari 2013 18:16

Sitter och viker reklamen för sista gången nu innan jag ska lägga av och tjockar godis och ser "Jag saknar dig" ...

Av Sanna Johansson - 22 januari 2013 19:30

Imorse ringde alarmet 6.30 och jag förstog inte varför det ringde men efter några "snooze" så kom jag tillslut upp. Klädde på mig och gick upp och borsta hår och tänder och gick till skolan. Första timmen hade vi Matte, jag hade matte med Pernilla. A...

Av Sanna Johansson - 21 januari 2013 13:53

Fett boring med teori alltså.. Varför måste man kunna sån skit?...

Av Sanna Johansson - 26 maj 2012 01:05

Vi gick längs gatan hem till mig och Tobias stannade och kysste mig massvis med gånger innan vi tillslut ramlade in i hallen vid två på natten. Mamma kom till hallen och frågade med sömndrucken röst vart vi varit. - Ute, kom Tobias vi går och lägge...

Presentation


16 år, går sista terminen i nian pluggar till att gå stylist programmet på plusgymnasiet.
Lever livet utanför skolan med vänner och familj (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards