blanzen2000

Alla inlägg under januari 2013

Av Sanna Johansson - 24 januari 2013 18:16

Sitter och viker reklamen för sista gången nu innan jag ska lägga av och tjockar godis och ser "Jag saknar dig" <3

Av Sanna Johansson - 22 januari 2013 19:30

Imorse ringde alarmet 6.30 och jag förstog inte varför det ringde men efter några "snooze" så kom jag tillslut upp. Klädde på mig och gick upp och borsta hår och tänder och gick till skolan. Första timmen hade vi Matte, jag hade matte med Pernilla. Askallt i klassrummet.. Och det blev ju inte bättre sen heller av att gå ut och kolla på när dom åkte skridskor. Kunde själv inte vara med för att jag hade jeans på mig. Ville inte vara med heller men imorgon måste jag vara med om jag vill ha kvar mitt D (G+) i idrott. Efter idrotten hade jag och Michelle 2h hål så jag spelade kort med henne tills Jossan kom så jag fick gå upp och äta.


Till lunch fick vi stuvade makaroner och köttbullar, näst sista lektionen för idag var SO. Blev klar med mina 20 frågor! Sen hade vi bara engelska kvar och sen slutade vi. Jag och Jossan gick och mötte André vid bussen och sen gick vi hem till mig efter att vi varit på ica en sväng. Vi spelade BUZZ. jag spöade han! mohahah <3  Sen åkte Jossan hem och vi fortsatt se "Bride of Chucky" när den var slut så gick André på orkestern. Jag åt middag och gick ner dit sen. När jag skulle hem fick jag skjuts av Petter och hans mamma :) 

Det som är kvar av den här dagen nu är att duscha och slöa vid datorn med en film eller nåt !
ska nog se "Jag saknar dig"  :)


Godnatt


/Sanna Johansson 










              



Av Sanna Johansson - 21 januari 2013 13:53

Fett boring med teori alltså.. Varför måste man kunna sån skit?

Presentation


16 år, går sista terminen i nian pluggar till att gå stylist programmet på plusgymnasiet.
Lever livet utanför skolan med vänner och familj (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards