blanzen2000

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Kapitel 3

Av Sanna Johansson - 2 maj 2012 21:25

Kapitel 3

 

Camilla ropade på Robin, Robin vände sig hastigt om och såg Camilla kom gående över gräsmattan.

- Hejj, jag trodde du var hemma redan.

- Nejnej, så korta skoldagar har vi inte.

Camilla och jag gick in och Robin haka på.

- Vill du ha något?
- nej det är lugnt.

Jag gick direkt till mitt rum, tog inte ens av mig skorna. Startade datorn för att kolla facebook, det kanske var någon som skrivit om festen. Jens kanske. Loggade in och läste en massa olika inlägg från kompisar. Jag scrollade ner men hittade ingenting .. eller jo vänta! Där står det något. 


"Dom som ska på festen i helgen, Gilla detta"

Det inlägget hade redan 94 likes. hmm .. stängde luckan på datorn så den hamnade i viloläge och la mig på sängen och tänkte, Då ringde Olivia.

- Tja, vad gör du?
- Naee inte mycket, själv?

- Nej, typ ingenting. Kan du komma hit en stund? jag är ensam hemma. Och jag antar att du inte har så mkt för dig ..

- Ja, jo visst kan jag komma.

Jag gick ut i hallen och klädde på mig och gick utan att ens säga något till Camilla. Jag skickade ett sms till Camilla.

"Ha så kul med Robin, jag drar till Olivia. Kommer hem till middag"


Mer? :)




Sanna Johansson   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Johansson - 5 juni 2013 15:04

Kod för att importera min blogg till Nattstad:5842109167 "

Av Sanna Johansson - 24 januari 2013 18:16

Sitter och viker reklamen för sista gången nu innan jag ska lägga av och tjockar godis och ser "Jag saknar dig" ...

Av Sanna Johansson - 22 januari 2013 19:30

Imorse ringde alarmet 6.30 och jag förstog inte varför det ringde men efter några "snooze" så kom jag tillslut upp. Klädde på mig och gick upp och borsta hår och tänder och gick till skolan. Första timmen hade vi Matte, jag hade matte med Pernilla. A...

Av Sanna Johansson - 21 januari 2013 13:53

Fett boring med teori alltså.. Varför måste man kunna sån skit?...

Av Sanna Johansson - 26 maj 2012 01:05

Vi gick längs gatan hem till mig och Tobias stannade och kysste mig massvis med gånger innan vi tillslut ramlade in i hallen vid två på natten. Mamma kom till hallen och frågade med sömndrucken röst vart vi varit. - Ute, kom Tobias vi går och lägge...

Presentation


16 år, går sista terminen i nian pluggar till att gå stylist programmet på plusgymnasiet.
Lever livet utanför skolan med vänner och familj (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards