blanzen2000

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Kapitel 2

Av Sanna Johansson - 1 maj 2012 21:00

Kapitel 2




Efter lunchen så messade jag med Fanny om festen, det skulle bli så kul!
Jessica skulle vara där och Matilda och Sara och många fler, kanske Tobias?
Idrott stog på schemat, Mimmi hamnade i sin tankevärld igen i några minuter innan hon hoppa till utav att hon hörde läraren som kom och skramlade med nyckeln. Läraren låste upp omklädningsrummen och gick ut och förberedde för lektion. Lena hade planerat att klassen skulle spela brännboll i finvädret, tjejerna mot killarna. Sofia hittade ju såklart någonting att gnälla på i omklädningsrummet. Hon kollade sig i spegeln och sa sen till resten av tjejerna

- Jag ser tjock ut i dom här byxorna!

Mimmi som inte brydde sig det minsta fortsatte att byta om, shorts och ett svart gina linne.









Killarna stog därute ombytta och bara väntade på tjejerna. När Mimmi tog sin kofta och gick ut så kom resten av klassen en stund senare.

- Grattis tjejer! Vad gör ni därinne egentligen?!
Lena samlade klassen och delade in två lag som planerat. Idrottslektionen flöt på bra idag. Efter idrotten så gick Mimmi till sitt skåp och sen gick hon upp för att vänta på sin syster. Camilla kom ut från Kemin efter en kvarts väntetid. Mimmi och Camilla gick sista gatan när de såg att deras granne Robin kom och frågade efter Camilla.




Mer? :)


Sanna Johansson    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Johansson - 5 juni 2013 15:04

Kod för att importera min blogg till Nattstad:5842109167 "

Av Sanna Johansson - 24 januari 2013 18:16

Sitter och viker reklamen för sista gången nu innan jag ska lägga av och tjockar godis och ser "Jag saknar dig" ...

Av Sanna Johansson - 22 januari 2013 19:30

Imorse ringde alarmet 6.30 och jag förstog inte varför det ringde men efter några "snooze" så kom jag tillslut upp. Klädde på mig och gick upp och borsta hår och tänder och gick till skolan. Första timmen hade vi Matte, jag hade matte med Pernilla. A...

Av Sanna Johansson - 21 januari 2013 13:53

Fett boring med teori alltså.. Varför måste man kunna sån skit?...

Av Sanna Johansson - 26 maj 2012 01:05

Vi gick längs gatan hem till mig och Tobias stannade och kysste mig massvis med gånger innan vi tillslut ramlade in i hallen vid två på natten. Mamma kom till hallen och frågade med sömndrucken röst vart vi varit. - Ute, kom Tobias vi går och lägge...

Presentation


16 år, går sista terminen i nian pluggar till att gå stylist programmet på plusgymnasiet.
Lever livet utanför skolan med vänner och familj (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards