blanzen2000

Alla inlägg under april 2012

Av Sanna Johansson - 30 april 2012 02:40

Nu har jag skaffat en header, rätt bra om jag får säga det själv.

Det blev ju tyvärr inte dagsfärska bilder eftersom att datorn och telefon inte samarbetade så bra,
Men jag hittade ju den där headern jag gjorde för ett tag sen.. Så den blev ju utmärkt!
jag har inte förändrats mycket sedan dom där bilderna togs. Typ bara bytt glasögon .. jag ska fortsätta pyssla med det här imorgon och försöka kliva upp lite tidigare än 12.14 liiiite sent kan man tycka, och det roliga är att jag som sov längst blev trött först?  hur kommer det sig tro? kan man sova för länge? hmm..  jag menar nu är klockan 02.49 kanske dags o sova .. jo det vore skönt.  Jag kanske påbörjar novellen imorgon, jag kan inte göra det nu för då blir jag uppe minst en timme till och det leder till att jag kommer vara trött som bajs imorgon. O det är ju inte bra så Godnatt :)




  Sanna Johansson 

Av Sanna Johansson - 30 april 2012 00:15

Kanske ska börja skriva en novell här på bloggen? 
en novell-blogg? jaa varför inte.. :)


Måste verkligen börja skriva oftare, aja men ska fortsätta skriva på mammas dator tror jag, och även göra en header på nåt sätt..   







 {Sanna Johansson 



Presentation


16 år, går sista terminen i nian pluggar till att gå stylist programmet på plusgymnasiet.
Lever livet utanför skolan med vänner och familj (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards