blanzen2000

Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Bloggstart Torsdag

Av Sanna Johansson - 15 juli 2010 11:02

Hallihallå jag vaknade 3:45 enligt klockan men det hade varit ström avbrott så egentligen 10:08, aja men jag typ klev upp på engång och gick och kollade vad det var för väder ute. och det var sol som vanligt lär väl bli bad i poolen idag! gick senare till syster min som sov lånade hennes dator checkade msn lite och bdb. och facebook, sen skapade jag en egen blogg! och nu sitter jag och fundera på gå upp och äta, skriver mera senare..

 

Jag tror jag börjar fatta mer och mer hur bloggplatsen funktionerar ..  klockan är nu 0:32 och har gått och lagt mej jag lånar syrrans dator för jag fick inte sitta vid den som finns uppe.. :/ Ankan gick ut men jag tror hon kommit in, men hon kanske borstar tänder och gör toalett som pappa min säger =) jag sitter och Gäääspar, så det är kanske dags att stänga ner allt för idag, eller? nej jag är inte klar än så jag kan fortsätta med att berätta att efter jag ätit frukost senare idag så badade jag i poolen. helt själv!  ankan var "sjuk" :S sen ropade typ mamma att jag skulle kliva upp om jag ville med till birsta och handla klortabletter till poolen, så jag klev upp då och klädde på mig och for till birsta, vi köpte badmadrasser 3 st och klortabletter då som jag skrev, väl hemma gick jag ner till mitt rum och gosade med katten .. och där somnade jag sen kom ankan vi skulle blåsa upp hennes badmadrass, jag checkade en film medans ankan satt vid datorn hip hip hora. den är ganska bra, mamma ropade att det var mat grillat kött med potatis gratäng, mums.. sen grillade vi machmallows det var nam nam. Vi for och hälsade på Arne och Siv med buicken vi fick fika och sen badade vi i deras MEGA pool! jag har foton men dom kommer imrn eller ngn annan dag. men inte ikv... jag badade mest hela tiden när vi var där. sen vart det kväll och dags att tuffa vidare tex hem. jag fortsatt att såg klart på filmen efter jag sett klart hjälpte ankan mej med bloggen och alla dess inställningar och sen gjorde vi varma mackor till kvällsfika. efter man ätit dom så gick jag till datorn. och kollade bilddagboken & Facebook. och sen tvungen att stänga ner allt jag höll på med så jag hann inte titta bloggen. men nu sitter jag vid bloggen och skriver tills fingrarna glöder så långt som jag skrivit nu. mm nej nu måste jag sluta  Godnatt!   

 

 

 MB/ Sannajohansson   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Johansson - 5 juni 2013 15:04

Kod för att importera min blogg till Nattstad:5842109167 "

Av Sanna Johansson - 24 januari 2013 18:16

Sitter och viker reklamen för sista gången nu innan jag ska lägga av och tjockar godis och ser "Jag saknar dig" ...

Av Sanna Johansson - 22 januari 2013 19:30

Imorse ringde alarmet 6.30 och jag förstog inte varför det ringde men efter några "snooze" så kom jag tillslut upp. Klädde på mig och gick upp och borsta hår och tänder och gick till skolan. Första timmen hade vi Matte, jag hade matte med Pernilla. A...

Av Sanna Johansson - 21 januari 2013 13:53

Fett boring med teori alltså.. Varför måste man kunna sån skit?...

Av Sanna Johansson - 26 maj 2012 01:05

Vi gick längs gatan hem till mig och Tobias stannade och kysste mig massvis med gånger innan vi tillslut ramlade in i hallen vid två på natten. Mamma kom till hallen och frågade med sömndrucken röst vart vi varit. - Ute, kom Tobias vi går och lägge...

Presentation


16 år, går sista terminen i nian pluggar till att gå stylist programmet på plusgymnasiet.
Lever livet utanför skolan med vänner och familj (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards